۶ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۱۸

مدیرکل تامین اجتماعی قم:

سازمان تامین اجتماعی در جهت توسعه خدمات گام های موثری برداشته است

سازمان تامین اجتماعی در جهت توسعه خدمات گام های موثری برداشته است

قم-مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای توسعه و بهبود خدمات به افراد تحت پوشش گام های موثری برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی موسوی مدنی ظهر یکشنبه در نشست تعاملی با مدیران جامعه المصطفی العالمیه اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی با گسترش تعامل و گفت وگو با شرکای اجتماعی در روابط سه‌جانبه‌گرایی جهت برقراری ارتباط موثر اقدام می‌کند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بیان کرد: در این نشست‌های مشترک با شناسایی و طبقه بندی چالش‌ها درصدد رفع و همچنین بهبود خدمات رسانی به مخاطبان هستیم.

وی افزود: از ابتدای امسال نزدیک به ۱۰۰ نشست تعاملی و مشترک با دستگاه‌های اجرایی، نهادهای حوزوی و همچنین شرکای اجتماعی در سه حوزه بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران برگزار شده است.

موسوی مدنی ابراز کرد: سازمان تامین اجتماعی با انجام برخی از اقدامات نظیر پرداخت الکترونیکی حق بیمه، تقسیط بدهی کارفرمایان و تجمیع و تنقیح بخشنامه‌ها در جهت بهبود خدمات گام‌های موثری برداشته است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: به منظور بهبود خدمات بهینه و موثر برای جمعیت تحت پوشش؛ همراهی مخاطبان سازمان تامین اجتماعی نیز در قالب گفت وگو باید مورد توجه واقع شود.

مهدی مثنوی معاون اداری مالی جامعه المصطفی العالمیه نیز در این نشست مشترک با اشاره به استقبال گسترده از برگزاری جلسات آموزشی حوزه کارفرمایی و دستگاه‌های اجرایی و همچنین شرکای اجتماعی با میزبانی و ابتکار تأمین اجتماعی قم عنوان کرد: نگاه حمایت گرانه به شرکای اجتماعی همواره از سوی اداره کل تامین اجتماعی قم مورد توجه قرار گرفته است.

معاون اداری مالی جامعه المصطفی العالمیه خاطرنشان کرد: پیگیری بیمه کارکنان و اساتید و تلاش برای رفع مشکلات قشر فرهیخته در مراکز دانشگاهی و علمی توسط تامین اجتماعی یک اقدام مثبت و نشان از دغدغه مدنی مدیران این سازمان در استان قم دارد.

کد خبر 6270325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha